شیمی فرزانگان

تا جای ممکن میخواهم به شما کمک کنم تا شیمی تان را تقویت کنید

شیمی فرزانگان

تا جای ممکن میخواهم به شما کمک کنم تا شیمی تان را تقویت کنید

من دانش آموز فرزانگان دو ارومیه هستم و میخواهم اطلاعات عمومی جالبی را در اختیار شماقرار دهم.لطفا با کامنت هاتون باعث دلگرمی ما بشید

عنوان ندارد

چهارشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۰۱ ب.ظ

میدونی با استفاده از عطرهایی که cfcدارند چه ضرری میزنی به دنیات ؟!میدونی مانع تشکیل اوزون میشه؟!

بیا به هم قول بدیم از عطرها و ادکلنهایی که cfcدارند استفاده نکنیم


عکس بالا فکر کنم دیگه شما رو متوجه منظورم کرده .

راستی اگه عطر یا ادکلنی cfcنداشته باشه یا یه عکسی روش هست که نشون میده یه دست از کره زمین محافظت میکنه یامینویسه ozone  friendly یا خودش مینویسه که cfcنداره

حالابرو ادامه


پوستت رو دوست داری؟

به فکر اوزون باش

از سرطان که نشات گرفته از ماوراء بنفش باشه میترسی؟

به فکر اوزون باش

محصولات کشاورزی دارن خراب میشن؟!

به فکر اوزون باش

فکر میکنی بیماریها هر روز بیشتر و پیچیده تر میشن؟!

به فکر اوزون باش



البته نا گفته نماند که همین دودهایی که از اگزوز ماشینها بیرون میاد خیلی هم بی تاپیر نیست تو ازبین رفتن سلامتیها


کلا بیاین سالم زندگی کنیم.زباله کمتر تولید کنیم و از cfc استفاده نکنیم و با کپی کردن این پست تو وبهامون به سلامتی خودمون و زمینمون کمک کنیم.

  • pari delavar

نظرات  (۱)

البته بهتره اضافه کنم گاز NO هم میتونه در تخریب لایه ی اوزون نقش بازی کنه

پاسخ:
آهان این یه مطلب عالیه.مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی